Friday, April 20, 2007

傻仔兩件

認識我們的朋友,都覺得我跟伯伯是那種大方得體(吓??!),溫文爾雅(吓???!!)的人。但其實我們有些黑暗面是不爲人知的。

-------------------

譬如1:

某天我跟伯伯在銅鑼灣百無聊賴,盪吓盪吓的時候...

伯伯:嘩,大笨,你耳仔裏面有粒瘡呀,重有膿添呀!好核突呀!
大笨:唔係吓化?[伸手指入耳朵摸索後] 唓,邊度有唧?
伯伯: 有呀!不如我幫你唧咗佢吖!
大笨:哇,咁痛,唔制!我都見唔到有瘡!
伯伯:不如我用相機幫你影低佢吖?

結果,我們回家後,第一件事便衝入廁所照鏡,然後伯伯便用相機拍下我耳朵裏的瘡。(真的有喲!重有膿!)

-----------

譬如2:

我們閒時會為對方拔白頭髮 (一邊拔一邊說些無聊話例如“嘩我有咁多白頭髮嘅!你睇你平時對我幾差吖!”諸如此類)。拔完以後,會把頭髮放在一個陶氏密實袋裏面。 不要問我爲何這麽做,伯伯說要把它們儲起來喎!

-----------

所以呢,我們其實呢,都幾白痴。