Wednesday, September 05, 2007

我的3粒腦細胞。

可能呀神知道我上星期在公司好閒(平時已經夠閒,但上禮拜悶到放了200隻蚊),於是這個星期要我做番夠本...今天一返到公司開了電腦便做不停,連午餐都沒時間吃。

結局是,我頭痛。好痛嗰隻。

死啦,莫非個腦平時冇乜點用(主要是用來諗吓今晚去邊度吃飯呀,整porcini mushroom salad好定avocado & tuna salad好呀,如果我今個禮拜個飯局唔食甜品可能會再瘦D呀,如果伯伯激嬲我呢就將佢D星球大戰珍藏公仔擺上eBay賣晒佢嘩重唔慘絕人寰嘿嘿,之類之類的事宜),D腦細胞罷工游走晒,依家一開turbo便燒摩打?

或者我應該做份再輕鬆一點的工。不如做收銀。Full-time影印都唔錯。抑或...pet sitter?

3粒腦細胞,可以做什麽?