Thursday, March 27, 2008

!!

心血來潮,踏進一家之前從沒去過的髮型屋。就在回家小巴站對面,很方便。

我:唔該我想係咁咦剪短幾寸。
髮型師:但係呢個髮型唔襯你image喎(!),不如我將你D頭髮釋放(!!)出來,有D新鮮感吖?
我:[額角開始冒汗] ...嗯,但係我唔想剪得太短喎,一定要過膊頭,等我紮到馬尾呀。
髮型師:我幫你剪個你一定會滿意嘅頭,放心啦,唔會剪好多嘅唧。

[完事後]

髮型師:睇吓,依家你D頭髮幾釋放(!!!),完全唔同晒!
我:......!

...結果,原本只想“係咁咦”修修髮尾的我,變成短髮妹。十幾年未試過咁短呀陰功!

故事教訓 -- 對住陌生人,要懂得說“不”!